Fugind de efemer

Zilele trecute am primit un mesaj în care cineva mă întreba: „Unde evadezi când citeşti?”. Mi-a plăcut atât de mult întrebarea, încât i-am promis că îi voi răspunde printr-un articol.

13087658_1088963757808625_5953498478754636922_nPrima oară când am intrat în contact cu o carte eram atât de mică, încât nici nu ştiam să citesc. Mama mea a fost cea care m-a învățat să le iubesc. Când mi-a citit „El-Zorab” şi „Trei, Doamne, şi toți trei” am plâns şi mi-au plăcut atât de mult, că am pus-o să mi le recitească până când le-am memorat. Eram un copil, abia mersesem de câteva ori la grădiniță, dar mama m-a făcut să le înțeleg profunzimea. Apoi mi-a citit „Heidi, fetița munților” pe care am recitit-o singură atunci când am mai crescut puțin. Mamei îi datorez felul în care am învățat să evadez atunci când citesc. Ea a fost cea care m-a făcut să îmi imaginez fiecare cadru, loc, peisaj pe care îl găsesc într-o carte şi tot ea m-a învățat cum să trăiesc emoțiile personajelor ca şi cum ar fi ale mele.

Continuarea o găsiţi AICI !!!

Lasă un răspuns

