Cum am decis să mă aștern pe hârtie…

Principalul motiv pentru care am hotărât să îmi fac un blog a fost dorința de a fi citită de oameni. Pe lângă satisfacția pe care mi-a oferit-o scrisul toată viața, fiind singura mea terapie, pe lângă prezența prietenilor, în momentul în care am început să public în diverse reviste am descoperit un fel de dependență de a intra în sufletele oamenilor. Momentul în care primesc confirmarea că cineva a citit o frântură din mine, mă umple de energie, mă încarcă şi îmi oferă o satisfacție care nu seamănă cu nimic altceva.

12819421_1056011411103860_8136505891322071554_o
Aşa a apărut „Fugind de efemer”, blogul meu. Treptat am descoperit o altă bucurie pe lângă prezența oamenilor acolo: interacțiunea cu ei. E fascinant să vorbeşti cu oameni pe care nu i-ai cunoscut şi poate nu o să-i cunoşti niciodată. Sunt minunate mesajele în care îmi spun cum i-au atins postările mele şi ce sentimente le-au trezit.

Deși am scris din primii ani în care am învățat literele, de când am acest blog am început să o fac organizat. Sunt mult mai atentă la lucrurile care se întâmplă în jurul meu, le acord importanța pe care o merită. Nu trec pur și simplu peste cuvinte. Acum le rețin, le notez. Când îmi place ceva, meditez asupra lui câteva zile, îl țin acolo în mine să se muleze după gândurile mele și când ajunge în forma finală, îl împărtășesc cu voi.

Nu îmi pot impune să scriu. Niciodată nu am putut să o fac. Uneori trec zile în șir în care nu scriu nimic și alteori mă prinde dimineața printre rânduri. Am nevoie de câteva lucruri atunci când scriu: o ordine desăvârșită în jurul meu, liniște perfectă sau doar muzică instrumentală în surdină și mai ales starea de spirit necesară. Nu pot scrie dacă sunt euforică. De la un anumit grad de fericire, nu mă pot așeza să scriu. Trebuie mai întâi să îmi epuizez fericirea.

Am un loc în care reușesc totuși să o fac oricând: grădina mamei. Cumva, acolo, cuvintele curg de la sine!

 

11040404_1593147250957942_2121089917676853977_o

Lasă un răspuns

