„Confesiunile” unei prietene

Timp de patru ani mi-a fost colegă de liceu. O vedeam aproape zilnic în prima bancă, pe rândul de la fereastră. Era sensibilă, amuzantă, dar cumva am rămas doar colege, nu am trecut pragul prieteniei.

12828477_1744572155761813_6495962142512377864_o

Foto: Daniela Albăstroiu

După patru ani de când am terminat liceul, ea, Bianca Maria Marcu, și-a publicat prima carte. Așa am descoperit-o, prin „Confesiunile” ei. Pasiunea comună pentru literatură și scris ne-a apropiat.

Mi-aș fi dorit să o descopăr mai devreme, dar tind să cred că lucrurile se întâmplă atunci când trebuie să se întâmple!

Continuarea o găsiţi AICI !!!

Lasă un răspuns

