Suntem nemuritori până în ziua în care murim! La fel ca amintirile!

Mi s-a părut că mă priveai în ochi, dar am tăcut! Uneori când sufletul îmi urlă… este mai bine să tac și să aștept. O fărâmă din mine moare atunci, dar va renaște odată cu primul cuvânt pe care ți-l voi spune! Până atunci… tac!

Nu-i așa că-mi auzi tăcerea? Nu-i așa că rătăcești în căutarea mea? Nu-i așa că te amăgești cu nemurirea? Suntem nemuritori până în ziua în care murim! La fel ca amintirile!

Îți amintești ziua în care m-ai citit pentru prima oară? Îți amintești ziua în care Universul a gravitat câteva minute în jurul rândurilor mele? Sau ziua în care ai trecut cu privirea peste trupul meu ca și când aș fi fost o umbră în mulțime?

10294287_1015645081807160_800200772683887335_nM-am aruncat în uitare ca să mă regăsești în amintire! Într-o amintire vie! Mă întunec în depresii ca să mă poți ridica prin zâmbete! Altfel cum ai continua să speri la nemurire? Depresiile ar deveni ale tale și nemurirea s-ar termina înainte să înceapă!

Nu mă cunoști! Nu ai avut ocazia! Poate nu mă vei cunoaște niciodată! Te-am căutat cândva, dar ai dispărut odată cu ploaia și noaptea. Și până la urmă de câte ori m-ai căutat tu pe mine? Printre idealuri și vise, ți-aș fi putut fi muză? Sau cortina ar fi căzut înainte de a se încheia spectacolul?

E târziu. E întuneric și liniște. Undeva pe Pământ ești tu. Nu mă aștepta! Dacă mă vei dori, nu mă vei recunoaște venind. Continuă să trăiești în iluzie! Îți voi fi catharsis când mă vei întâlni, iar tu îmi vei fi nemurire… acea nemurire pierdută!

Noi… ne pierdem în fiecare zi printre gânduri! La fel ca amintirile!

Lasă un răspuns

