Ce simți când te întorci acasă?

Ce simți când te întorci acasă?  1455972_627232840648388_335715402_n

Bucurie, emoție, nerăbdare?

E mai mult de atât! Deși e drumul pe care te-ai întors de atâtea ori, observi ceva nou de fiecare dată. Un copac, un nor, un câmp ce s-a umplut de culoare… ceva se schimbă mereu pe drumul către casă. Sau… poate tu ești cel care s-a schimbat.

Iubesc lucrurile care îmi reamintesc de ceea ce iubesc!

Uneori îmi place să mă întorc în timp… să retrăiesc momente, amintiri. Când mă întorc în prezent mă redescopăr pe mine și îmi imaginez viitorul. Atâta timp cât avem imaginație… nu există limite sau reguli. Suntem liberi să gândim și să visăm… și să credem… în noi!

bujori   11209675_914072761964393_6650869912823722906_n

Când simți că tot ceea ce te înconjoară te copleșește, găsește un loc de liniște și leagănă-ți sufletul luându-ți avânt din speranță! Și du-te acasă, oricât de departe ar fi acel „acasă”! Locul în care ai crescut te purifică, îți dă putere și te ajută să renaști.

Cel mai liniștitor lucru din lume este să știi că toți cei dragi sunt bine! Când le vezi zâmbetul, le auzi vocea sau îi privești în ochi, atunci ai cu adevărat sufletul împăcat!

Suflet călător…din când în când… întoarce-te acasă!

206169_416990398339301_75383776_n

Lasă un răspuns

